04-8553392

– מוסך נעמה

קסם השירות

711A3221 (Large)

אף אחד לא אוהב את הטרטור של גרירת האוטו למוסך, בין אם מדובר במקרה של תקלה, בלאי, תיקונים שוטפים או חלילה תאונה. אנו במרכז שרות נעמה, לקחנו על עצמנו להנגיש עבורכם את חוויית הטיפול במוסך, על מנת שתעברו אותו על הצד הטוב ביותר, באופן חלק ונעים ולשביעות רצונכם המלאה.

שרשרת טיפול ממוקדת לקוח

אצלנו הלקוח נמצא תמיד מעל הכול. לכן, כשחשבנו על קסם השירות חשבנו קודם כל עליכם. שרשרת הטיפול של מוסך נעמה מכוונת להקל עליכם את ההתנהלות, לחסוך לכם זמן ולחסוך בבירוקרטיה.

קבלת פנים מרגע הכניסה

כאשר לקוח חדש מתקבל בדלפק, מצטוות אליו יועץ שירות מקצועי שמלווה אותו לאורך כל ההליך. במידה והלקוח ממתין במוסך, הוא מוזמן לשהות בחדר ההמתנה המרווח, הכולל עמדת שתייה חמה וקרה, אינטרנט, טלוויזיה ועיתונים יומיים. בתום הבדיקה הראשונית, מגיש איש השירות את הצעת המחיר ללקוח, כולל טופס SLA לבדיקה כוללת של מרכיבי הרכב. מכיוון שאנו דוגלים בשקיפות מלאה, התיקון אינו מתבצע לפני האישור הסופי של הלקוח.

שירות הסעה ללא תשלום

לא מעוניינים להמתין במוסך? אתם לא חייבים! במידה והלקוח לא מעוניין לשהות במוסך – אנו נספק שירות הסעה ליעד הרצוי ללא תשלום, נמלא בעצמנו את טופס ה- SLA ונעניק לו הסבר מלא בטלפון על הליך הטיפול.

מחלקת תביעות

במקרה של תאונה חלילה, יש הרבה דברים שצריך לטפל בהם, ולפעמים לא יודעים מהיכן להתחיל. אנחנו כאן כדי להקל את המעמסה, ומאפשרים להעביר את כל הטיפול הבירוקרטי בניירת לפקידת התביעות המיומנת שלנו שתטפל בענייניכם במקצועיות וביעילות מא' ועד ת'. בנוסף, נזמין עבורכם שמאי ונסביר לכם בפרוטרוט על כל ההליך. לאחר מכן, נעניק לכם רכב חלופי או הסעה ליעד הרצוי במידת הצורך.

  • טופס SLA –טופס בדיקה משותפת לרכב של יועץ שרות עם בעל הרכב.